Akcesoria do baterii (61) Akumulatorki do kamer i ap. cyfrowych (323) Akumulatory AA, AAA, C, D i 9V (47) Akumulatory do ASG (16) Akumulatory do drukarek (13) Akumulatory do elektronarzędzi (126) Akumulatory do elektronicznych niań (9) Akumulatory do golarek (6) Akumulatory do GPS (96) Akumulatory do konsoli gier (9) Akumulatory do kontrolerów RAID (8) Akumulatory do kosiarek (4) Akumulatory do modeli zdalnie sterowanych (46) Akumulatory do modemów bezprzewodowych (9) Akumulatory do MP3 / MP4 / PMP (79) Akumulatory do myszy bezprzewodowych (4) Akumulatory do notebooków (861) Akumulatory do odkurzaczy (6) Akumulatory do oświetlenia awaryjnego (29) Akumulatory do palmtopów (355) Akumulatory do przenośnych DVD (1) Akumulatory do psich obroży (4) Akumulatory do radiotelefonów (88) Akumulatory do rowerów elektrycznych (1) Akumulatory do skanerów (60) Akumulatory do słuchawek bezprzewodowych (18) Akumulatory do szczoteczek do zębów (7) Akumulatory do tabletów i czytników książek (16) Akumulatory do telefonów bezprzewodowych (93) Akumulatory do telefonów komórkowych (403) Akumulatory do UPS-ów (4) Akumulatory do urządzeń geodezyjnych i pomiarowych (18) Akumulatory i baterie do latarek (18) Akumulatory i baterie do pilotów (26) Akumulatory i baterie do podtrzymania pamięci (89) Akumulatory i baterie do zastosowań medycznych (8) Akumulatory i baterie do zastosowań wojskowych (10) Akumulatory i baterie do zegarków (44) Akumulatory litowe guzikowe (27) Akumulatory zewnętrzne (3) Akumulatory żelowe i AGM (55) Baterie aparatów słuchowych (5) Baterie fotograficzne (11) Baterie konsumenckie (70) Baterie litowe (224) Kable USB (10) Ładowarki do AA,AAA,C,D i 9V (15) Ładowarki do elektronarzędzi (13) Ładowarki do kamer i ap. cyfr. (356) Ładowarki do MP3/MP4/PMP (5) Ładowarki do palmtopów (36) Ładowarki do telefonów komórkowych (6) Ładowarki do urządzeń geodezyjnych (6) Ładowarki Li-Ion Li-Polymer (26) Ładowarki NiCd NiMH (2) Ładowarki Pb / AGM (8) Ogniwa i pakiety Li-Ion (80) Ogniwa i pakiety Li-Polymer (149) Ogniwa i pakiety LiFePO4 (10) Ogniwa i pakiety NiCd (44) Ogniwa i pakiety NiMH (208) Zasilacze do kamer i ap. cyfrowych (21) Zasilacze do notebooków (29) Zasilacze USB (4) Zgrzewanie ogniw (155)
Zasady sprzedaży
Prowadzimy sprzedaż zarówno detaliczną jak i hurtową.
Zakupów w hurtowych mogą dokonywać jedynie firmy zajmujące sie dalszą odsprzedażą towarów po wcześniejszym wypełnieniu formularza rejestracyjnego.
Zamówiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyn, pod warunkiem dostarczenia go wraz z dowodem zakupu w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu.
Za zamówiony towar można zapłacić przelewem, kartą kredytową lub gotówką przy odbiorze towaru.
Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską lub przesyłką kurierską (Paczka w RUCHu, UPS, DPD) - Ceny przesyłki
Jak kupować
Towary można przeglądać według zastosowania lub wyszukiwać poprzez wyszukiwarkę.
W celu zamówienia towaru należy kliknąć na link w kolumnie dostępność i podać zamawianą ilość, którą można będzie jeszcze zmienić.
Towary z podaną liczbą na stronie są gotowe do natychmiastowej wysyłki lub odbioru osobistego.
Jeśli liczby są dwie (np. 16+44), pierwsza z nich oznacza liczbę towarów w magazynie, a druga oznacza łączną liczbę towarów w składzie celnym oraz w drodze.
Towary w składzie celnym będą w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych dostępne w magazynie, gotowe do natychmiastowej wysyłki lub odbioru osobistego.
Towary w drodze będą dostępne po zrealizowaniu dostaw. Terminy oraz liczności poszczególnych dostaw można zobaczyć na karcie wybranego towaru.
Towary o statusie „na zamówienie…”, np. „na zamówienie 6 tygodni”, są sprowadzane na indywidulane zamówienia, termin dostawy liczony jest od momentu złożenia zamówienia.
Towarów o statusie „niedostępne” nie można obecnie zamawiać, ponieważ ich sprowadzenie w chwili obecnej nie jest możliwe.
Do podanego czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy, który może wahać się jednego do kilku dni w zależności od wybranej formy wysyłki. Nie gwarantujemy dostawy w podanym czasie. Terminy dostaw są podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie, zależą w dużej mierze od innych podmiotów jak dostawcy, przewoźnicy, urzędy celne.
Stany magazynowe na naszej stronie aktualizowane są kilka razy dziennie, więc jeśli widać na stronie, że towar ma status dostępny nie ma potrzeby upewniania się czy jest on dostępny. Godzina ostatniej aktualizacji stanów magazynowych podana jest u dołu strony.
W prawym górnym rogu ekranu znajduje się ikonka po wybraniu której można sprawdzić ilość i wartość zamówionych towarów.
Statusy zamówień
Oczekujące – weryfikacja płatności. Tylko zamówienia z płatnością przelewem (zarówno przed wysyłką jak i z odroczonym terminem) oraz kartą kredytową mają ten status. Zamówienie ma status oczekujące, do momentu wpłynięcia płatności za nie na nasze konto (dla zamówień opłacanych przelewem przed wysyłką lub kartą kredytową) lub do momentu sprawdzenia czy klient nie ma względem nas zaległych płatności (dla zamówień płatnych przelewem z odroczonym terminem). W przypadku zamówień płatnych kartą kredytową lub przelewem on-line na ogół pieniądze docierają na nasze konto w ciągu kilkunastu minut, przy tradycyjnym przelewie w ciągu 1-3 dni roboczych, w przypadku przekazu pocztowego transfer pieniędzy potrafi trwać nawet do dwóch tygodni.
Realizowane – wystawianie dokumentów sprzedaży i przekazywanie towaru do spakowania w magazynie (dla towarów o statusie „dostępny” na stronie), zamawianie towarów u dostawcy lub ich produkowanie (dla towarów sprowadzanych lub produkowanych na zamówienie, status np. „dostawa 2 tygodnie”), oczekiwanie na dostawę towarów które już zostały przez nas zamówione u dostawców i są w trakcie produkowania lub w transporcie, status z podaną data na stronie np. 12.01.2009) Status realizowane osiągają od razu wszystkie zamówienia płatne gotówką przy odbiorze (czyli za pobraniem). Zamówienia płatne przelewem lub kartą kredytową zmieniają status z oczekujące na realizowane po spełnieniu procedur opisanych w punkcie 1. Zamówienia z odbiorem osobistym mają status realizowane, aż do momentu odebrania ich z naszego magazynu przez odbiorcę. Nie są pakowane wcześniej, z tego względu, że zdarzają się przypadki, że klienci nie zgłaszają się po odbiór przesyłki, co narażałoby nas na ponowne dekompletowanie przygotowanych zamówień.
Przygotowane – zamówienia spakowane i gotowe do wysyłki oczekujące na ich odbiór z naszego magazynu przez Pocztę Polską lub UPS. Zamówienia są odbierane od nas raz dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 14.30 – 16.30.
Wysłane – zamówienia zmieniają status na wysłane po odebraniu ich przez spedytorów lub osobiście przez klienta.
Anulowane – rezygnacja z zamówienia przez klienta, nie odebranie w ciągu 2 tygodni od momentu złożenia zamówienia (lub pojawienia się niedostępnego towaru na magazynie) zamówienia z odbiorem osobistym lub z powodu braku możliwości jego realizacji przez naszą firmę
Ceny
Ceny towarów na naszym systemie sprzedaży są wprowadzone w walutach obcych, w których są przez nas importowane (głównie USD i EURO). Codziennie wprowadzamy w systemie średni kurs NBP na podstawie, którego wszystkie ceny przeliczane są na PLN. Stąd codzienne drobne zmiany cen wyrażonych w PLN na naszej stronie. W przypadku zamawiania towarów niedostępnych na magazynie, na które trzeba oczekiwać, zamówienia są realizowane według cen z dnia złożenia zamówienia.
Klienci nie zalogowani na naszej stronie lub zalogowani jako klienci detaliczni widzą ceny detaliczne.
Klienci hurtowi zajmujący się dalszą odsprzedażą naszych towarów po zarejestrowaniu się jako klienci hurtowi, a następnie po zalogowaniu się mają dostęp do spersonalizowanej oferty hurtowej.
Sposoby płatności w sklepie Batimex.pl
gotówka - przy odbiorze własnym towaru w siedzibie firmy Batimex
przelew - przedpłata - zamówienie zostanie zrealizowane, po wpłynięciu wpłaty na konto bankowe Batimex Sp. z o.o. (nie wymagamy przesłania potwierdzenia wpłaty). Przelewu prosimy dokonać według instrukcji z maila potwierdzającego zamówienie
przelew - przedpłata on-line - klient przekierowywany jest z naszej strony bezpośrednio na stronę swojego banku, w większości przypadków przelew dociera do nas w ciągu kilku minut co przyśpiesza wysyłkę paczki
PayU
przelew z odroczonym terminem płatności - dostępny tylko dla stałych i zweryfikowanych partnerów handlowych Batimex Sp. z o.o.
za pobraniem - gotówką przy odbiorze przesyłki u kuriera lub listonosza
karta kredytowa - on-line na naszych stronach lub poprzez terminal przy odbiorze własnym towaru w siedzibie firmy Batimex
Visa MasterCard
PayPal
PayPal
Gwarancja i procedury reklamacyjne
Okres gwarancji którą objęte są poszczególne towary jest podany w opisie towaru.
Gwarancją objęte są wszystkie produkty zakupione na terenie Polski, reklamacje na produkty zakupione w innych krajach należy realizować poprzez lokalnych sprzedawców.
Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać poprzez przesłanie lub dostarczenie osobiste reklamowanego towaru do Batimex Sp. z o.o. lub do miejsca zakupu. Towar należy dostarczyć wraz z kopią dowodu zakupu i dokładnym opisem usterki.
Nabywca dostarcza reklamowany produkt do siedziby Batimex Sp. z o.o. na koszt własny i na własne ryzyko, nie przyjmujemy żadnych przesyłek na nasz koszt i za pobraniem.
Towary, które zostały wysłane do klienta niezgodnie z dokumentem sprzedaży na skutek pomyłki magazynowej, ich specyfikacja jest niezgodna z opisem na naszej stronie internetowej lub nie pasują do modelu urządzenia wymienionego na naszej stronie internetowej klient może odesłać na koszt Batimex Sp. z o.o. po wcześniejszym ustaleniu formy przesyłki.
Uznane za zasadne reklamacje są odsyłane do klienta na koszt Batimex Sp.z o.o.
W przypadku ustalenia, że zgłoszenie reklamacyjne jest nieuzasadnione , ze względu na brak objawów uzasadniających reklamację towar zostanie odesłany do klienta na koszt klienta.
Jeżeli w terminie trzech miesięcy od daty rozpatrzenia reklamacji nabywca nie odbierze produktu
Batimex Sp. z o.o. ma prawo dokonać likwidacji produktu bez obowiązku zapłaty na rzecz nabywcy jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu.
Uznając zgłoszenie reklamacyjne za zasadne, Batimex Sp. z o.o. może:
dokonać naprawy wadliwego produktu,
dokonać wymiany produktu na taki sam lub podobny o nie gorszych parametrach i czasie eksploatacji,
dokonać zwrotu zapłaconej ceny w terminie 7 dni od ustalenia, że niemożliwe jest załatwienie reklamacji w sposób określony w ust. 4.2 lit. a i b.
O sposobie załatwienia reklamacji decyduje Batimex Sp. z o.o.
Batimex Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu obsługi reklamacji, jeśli- z przyczyn niezależnych zachowanie terminu podstawowego jest niemożliwe.
W przypadku dokonywania naprawy towaru termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego konsument nie mógł korzystać z rzeczy
Termin gwarancji biegnie na nowo, gdy towar został wymienia rzecz na nowy wolny od wad.
Nabywca ponosi koszt wymienionych w czasie postępowania reklamacyjnego części, elementów, podzespołów, które uległy uszkodzeniu z przyczyn leżących po stronie nabywcy, a których wymiana była konieczna dla przywrócenia sprawnego funkcjonowania urządzenia lub dokonania weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego.
Batimex Sp. z o.o. nie odpowiada za wady produktów:
uszkodzonych mechanicznie,
eksploatowanych niezgodnie z warunkami podanymi w instrukcji obsługi lub niewłaściwie konserwowanych,
naruszonych, przez osoby inne niż Autoryzowany Serwis, przez uszkodzenie plomby gwarancyjnej lub inne działanie,
w których zostały dokonane przeróbki, zmiany, naprawy
Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego, wynikającej z niezgodności towaru z umową.

Ostatnia aktualizacja stanów magazynowych: 2017-08-22 16:53:27. Ostatnia aktualizacja cen: 2017-08-23 00:00:01 (PLN 1.00 | EUR 4.28 | USD 3.63)